Back to Question Center
0

Semalt pregled: struganje slikama s web stranica

1 answers:

Danas web je stvarno ogroman i vrlo je dostupan od strane bilo koga , Ljudi mogu kopirati i ponovno objaviti svaku fotografiju koju vole vrlo jednostavno. Ali prije toga moraju razmišljati o vlasništvu nad autorskim pravima.

Mnogi ljudi vole pronaći sjajne slike online. Lako je i oni mogu dobiti sve što žele samo surfajući po internetu. Jedan od najčešćih načina je da se strugati slike s različitih web stranica. Ali prije kopiranja fotografije morat će razmisliti o zakonitosti akcije. Na primjer, moraju uzeti u obzir da bi netko mogao posjedovati te slike i morati tražiti dopuštenje. (14)

Slika struganja je proces preuzimanja velikih količina slika iz određenog izvora na webu. To je praktičan alat za ljude koji pokušavaju pronaći relevantne slike za pratnju svojih članaka ili za svoje tvrtke. Ali odakle dolaze sve ove fotografije? Postoji nekoliko on-line platformi, koje pružaju posjetiteljima postojeću bazu slika. No, ako ne pronađu najprikladniju sliku, obično koriste Google kako bi dobili više privlačnih fotografija za njih. Kao rezultat toga, slikanje slika izgleda kao jedino rješenje za njih.

Je li slikanje slike pravno?

Danas mnoge tvrtke, kao i pojedinci, pronađu sve slike koje su im potrebne za njihov rad i postove na internetu, ali ljudi moraju biti svjesni da skidanje slika u rasutom stanju možda neće biti legalno. Bitno je pronaći pravu sliku, objaviti ga na raznim internetskim medijskim platformama, kao što su Facebook ili Twitter. Mnogi ljudi žele uhvatiti čitačeve slike

Fair Use of Images

Ako želite, uvijek možete koristiti fotografije koje ste sami snimili, inače ćete morati pronaći fotografiju na mreži. Postoje mnogi izvori na mreži u kojima korisnici mogu brisati slike.Iako su ljudi slobodni ukloniti svaku sliku koju vole, u nekim slučajevima trebaju zatražiti dopuštenje.Ukoliko se vlasnik ne slaže, bolje je pokušati pronaći druge slične slike drugih resursa Mnogi vlasnici web stranica su spremni nude svoje slike besplatno. Kako bi izbjegli pravne posljedice, ljudi moraju uzeti u obzir neke stvari. Na primjer, ne bi trebali kopirati slike poznatih ljudi koji se bave privatnim aktivnostima.

Mnogi fotografi i umjetnici objavljuju svoje slike online kako bi ih prodali. Ljudi svibanj biti u iskušenju kopirati sliku i mijenjati, ali to nije pravno rješenje. Moraju se sjetiti da zakon o autorskim pravima daje nositeljima autorskih prava sva prava slikama. To znači da je nositelj jedina osoba koja odluči gdje će biti objavljen njegov rad ili tko će koristiti svoje slike.

Iako se struganje slika s web stranica može biti jednostavan zadatak za žetelice, moraju biti oprezni. Na primjer, oni ne moraju kopirati slike drugih ljudi i poštivati ​​zakon o autorskim pravima. Ako to učine, slikanje slika može biti velik i vrijedan alat za njih i njihovo poslovanje.

December 6, 2017
Reply